Öppethus

Hej alla!

Snart är det öppethus i min skola.
Inte så speciellt, bara ska visa föräldrarna lite saker och så.

Ingen skola idag. Bara öppethus då på kvällen. Så jag skulle träffa Frida
Men hon var sjuk :(

Just det, i typ lördags har jag blivit beroende av Veronica Maggio.
Typ den sista och bli det, haha ;)

Nä men jag har bara gillar typ en eller två låtar, nu på 2-3 dagar har jag lyssnat sönder henne.
Haha

Skulle gå på henne på Liseberg. Men var med en kompis istället. Och hon hade opererat foten så det gick typ inte att åka dit. Eller jo, men det var så många folk och så.

Sen har jag inte premium på Spotify så jag kan bara lyssna på låtarna 5 gånger(eller hur många gånger det är) :(
Dumma spotify!



Bild på mig från söndags

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Såå söt du är :)

ångrar du inte din sidecut?

2011-05-31 @ 16:41:02
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: sanna

sv: TACK! <3

Postat av: m3lind4

Svar: Så lite så!

Du passar i det super mycket, hur länge har du haft de?

Jag menar sen när det växer ut eller sen när du vill ha långt igen tar det super lång tid. Och det kanske inte är så snyggt när det växer ut. Det var så jag tänkte ;)

2011-06-01 @ 08:58:36
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0