hej hej

Sov hos Frida i natt
så färför bloggade jag inte igår!
Men idag slutade vi sent, kl 4.
Men det var bara för att vi övar på konserten vi ska ha i morgon!
Sen hade vi skapade skola idag.
Vi ska filma en liten rolig bok-trailer!

Blev popcorn och läsk, och lite mys framför en stor sak-grej där vi såg alla filmer/trailers alla i klassen hade gjort.

kaaanske ska lägga upp den här, eftersom den troligtvis ska upp på youtube.

Men provar lite kläder nu till konserten som vi ska ha i morgon ;)
Så bjuder jag på en liten random bild på mig jag tog nyss, haha

Kommentarer
Postat av: Elvira

vad har du för systemkamera? :)

Är du nöjd med den? :p

2011-05-11 @ 21:29:33
URL: http://www.elviratrolltoft.bloggplatsen.se
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Är du sugen på ett nytt iphoneskal? eller kanske en hudkräm full med godis för huden?

Jag har två tävlingar på min blogg som avslutas i kväll så passa på att anmäl dig!:)

Tävlingarna finner du i vänsterspalten på bloggen:)

2011-05-12 @ 14:25:38
URL: http://domkallarmighannes,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0