En häftig restaurang + videoklipp

2009 var jag i Nice(frankrike) och det är verkligen en helt underbar stad.

Stränder, shopping.. och massor av goda restauranger...

en av dom goda restaurangerna var en kines/japansk/thai sak restaurang ;)

Dom gjorde maten där man satt och åt.

Dom kastar knivar, jonglerar med saker, eldar, och skär saker snabbt och enkelt.

Jag var typ 10 år kanske när vi var där
och jag ville visa typ några släktingar till mig hur dom gjorde
(för dom var väldigt intresserad av mat)

HAHA så jag filmade det mesta

Så varför inte visa er :)

Kommentarer
Postat av: Natalie <3

Hej ottilia <3

Min morfar bor i Nice! Och jag håller med! En UNDERBAR stad!!

Sist jag var där, nu i februari ( tror jag ) åt vi också på den restaurangen! :D Skit coolt!! <3 :D



// Natta <3

2011-05-17 @ 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0