Desigual

Hej alla

Igår hittade jag faktiskt en skolavslutnings klänning :)

Kollade i några affärer i Nordstan, men hittade inget.
Sen gick jag till Arkaden, men hittade inget.
Sen gick jag till NK, och hittade en jätte söt klänning/tunika
från Desigual

Desigual är ett märke från Spanien, och Desigual betyder tror jag annorlunda.
Märket är väldigt färgglatt och lite annorlunda.

Men jag hittade en vit, lite blommig klänning/tunika för 1200 typ.
sen så tror jag ingen kommer ha samma klänning/tunika på skolavslutningen som mig, hoppas jag ;)

Sen så köpte jag ett jätte gulligt lipsmacker Paul Frank

Och idag ska jag kanske fråga pappa om jag kan få
ett par jätte söta sommarskor som heter
CHIPIE

Har haft ett par ljus rosa och vita innan.
Verkligen jätte söta skor till sommaren!

Fast jag vill ha ett par turkosa eller mest vill jag ha ett par
ill rosa/röda. Typ lite korall-röda nästan.

Fast jag visar klänningen på onsdag(skolavslutningen).
Så ni får vänta några dagar tills ni får se den ;)





Kommentarer
Postat av: Ella

vad är lipsmaker ?

2011-10-24 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0