Framme i Madrid

Hej alla
eller ska jag säga HOLA
(fail)

Vi landade kl halv 12 och nu sitter jag bara i Lägenheten och slappar.
och aa vi bor i lägenhet här..

Sen så hittade jag en bild från min utsikt i rummet från förra året, fast det ser likadant ut fortfarande, så jag gjorde en jäätte fin karta, haha.

Ser ni pilarna?
haha

Den pilen där det står nagelsalong är då ungefär vid den lägenheten den pekar på så kan man göra manikyr.
har lovat mig själv att inte ha lösnaglar på hela sommaren men det var så billigt just nu!

Så jag kanske ska göra det sista dagen här i Madrid.
Sen där det står parken och busshållplats är då om man fortsätter på den gatan den pekar på så kommer man till en jätte stor park!
Sen busshållplatsen som ligger där kan man ta en buss som går till en jätte bra gata där mina favoritbutiker finns som ligger här i Madrid ^^
Sista pilen längst ner går till Metro saken som är då tunnelbanan.
Man kan åka till massor av olika ställen därifrån!

Ja där fick ni en liiten "rundtur" i Madrid, bloggar mer sen, kyss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0