MIN NYÅR + VIDEO

- Ja på videon ser ni hur jag firade min nyår! Det började med att jag, Alicia, Felicia och Klara fixades oss hos Alicia och sedan åkte vi vidare till Göteborg. I Göteborg gick vi på "partybussen" eller som det heter limo bus där vi skulle börja fira det nya året. I den stora bussen fanns dansgolv, bar, tv och massor mer. Bussen åkte runt i ungefär två timmar i Göteborg, ja runt Avenyn, kungsbordsplatsen, Hissingen, Ullevi osv. Sedan efter åkturen någon timme innan tolvslaget så firade vi inne på en hotel svit. En jätte stor hotel svit med dansgolv, DJ och stor tolett med bastu osv. Dock var det bara jag och mina tjejer som var 97:or där, alla andra var över 17 på festen/bussen. Jag, Alicia och Klara lämnade iaf festen vid ungefär ett och drog hem till Alicia där vi avslutade allting med ett jacuzzi bad, helt underbart. Det var en minnesvärd dag fast jag blev nersprutad i champagne hehe ;) Första Januari bestod iaf utav att träna och ta det lugnt. En JÄTTE bra nyår som jag kommer komma i håg jätte jätte jätte länge ♥

Kommentarer
Postat av: Kille

Jag måste bara säga att du liknar "Serena" i Gossip girl. (ta det som en kompimang) :)Super snygg !

2014-01-01 @ 20:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0