More about me -

Mitt tur nummer är 12 | Jag älskar att umgås med killkompisar | Min otursdag är söndag | Jag är en riktigt hopplös romantiker, jag tror/tycker att all kärlek ska vara som på film | Jag använder ordet äckligt väldigt mycket t.ex istället för att säga jätte bra säger jag äckligt bra, eller istället för att säga jätte dåligt säger jag äckligt dåligt, vet faktiskt inte varför | Jag sover alltid bäst när jag sover bredvid någon, och har alltid gjort det | Jag älskar att läsa typiska tjejtidningar som t.ex SOLO, veckorevyn osv | Jag tycker det är jätte viktigt att lukta gott och har alltid med mig en parfym/bodysplash överallt | Det finns tre filmer jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna på och det är Mean Girls, Scooby doo 1 och Katy Perry Part of me | Med mina vänner som jag känner bra är jag väldigt klängig och kramas hela tiden |
 

Kommentarer
Postat av: L

Vart köpte du dom här byxorna, blev helt kär i dom!

2013-09-19 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0