More about me -

Jag sover väldigt ofta över med nära och kära, även på vardagar, för jag tycker det är jätte mysigt | Jag älskar att lyssna på en låt och sedan kolla upp hela lyricsen | Jag mår jätte dåligt om jag bråkar med en vän, jag klarar faktiskt inte av det | Jag har förlorat respekten för väldigt många människor detta året, väldigt hemskt | Jag tycker pussar är något av det mysigaste som finns | Jag är en väldigt känslig person | Jag har olika spotify listor för hur jag känner och mår | Jag och Jennifer har ett väldigt hemligt instagram konto som bara ungefär 10 av våra vänner vet om haha | Jag tycker det är jätte viktigt att lukta gott, iaf att jag själv luktar gott | När jag är riktigt lycklig skrattar jag på ett speciellt sätt | Jag älskar att träna och röra på mig | På det senaste har jag fått väldigt lätt för att gråta till filmer/serier, jag grät tom när Aria och Ezra kysstes i PLL | 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0