Insidious chapter 2

Ottilia - Jag verkligen älskar den!!! Insidious 1 gillar jag faktiskt inte alls om jag ska vara ärlig. Jag såg första filmen i fredags för första gången och faktiskt somnade lite, den var inte så speciell och rätt så dålig kvalité. MEN denna filmen part 2 var helt otrolig! Man var nervös under hela filmen och den var jätte spännande! Jag kramade sönder Sofias hand under hela filmen och en gång blev vi så rädda att vi krockade med huvudena i varandra. För att se denna filmen måste man dock se första filmen för att förstå. Jag älskar iaf filmen och är helt tok kär i den! Jag rekommenderar STORT denna filmen till er som älskar skräckfilmer! Men kan inte hålla med mina två tjejer här nere ang paranormal activity filmerna, jag hatar dom men ÄLSKAR denna filmen haha!
 
 Sofia - Jag tycker att Insiduous chapter 2 är riktigt riktigt bra! En utav de bästa skräckfilmerna jag någonsin sett, den är sååååå mycket bättre än vad insidious 1 är.  Jag blev imponerad av hur bra tvåan var synkad med ettan, man måste nästan ha sett ettan innan man ser tvåan. Jag och Otto satt och kramade varandra hela tiden, skrek och höll på HELA FILMEN. Den var inte så mycket "pop upp" film vilket jag tycker är bra! Jag tyckte dock att vissa delar var lite svåra att förstå, vem som var vem och hur allt hängde ihop osv... Men gillar man paranormal activity så ska man definitivt se denna! Den får 9,5 av 10 av mig!
 
Michaela - Jag tycker den var skitläskig, och att man verkligen aldrig var beredd på vad som skulle hända. Man såg verkligen skillnaden på kvalitén, dock tycker jag synd om dom som inte sett 1:an före. För man var typ tvungen att göra det för att förstå någonting. Bra story, dock föredrar jag nog mer Paranormalactivity... Men grym var den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0