"Godmorgon" -

Hej på er! Jag har varit så seg idag, helt sjukt! Vaknade ungefär kvart i tio och bara låg i sängen och kopplade av. Ronja var i sin skola och jag var hemma i hennes lägenhet själv. Jag gjorde senare lite frukost till mig själv och satte mig bekvämt i sängen igen och åt frukost medan jag kollade Pretty Little Liars! Verkligen en perfekt morgon! Senare satte jag mig och pluggade jätte länge! Har ett jätte stort prov på 80 sidor när jag kommer tillbaka till skolan, helt sjukt. Sedan kom Ronja hem och båda somnade på direkten i hennes säng, båda var jätte sega och trötta. Nu har båda vaknat och jag måste göra i ordning mig för en fotosak/modellsak. Ojoj, spännande va? Pussar och kyssar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0