Så himla trött -

Hej alla vackra!
Jag är bara så otroligt trött nu på skolan. Jag vill verkligen ha sommar igen känner jag. Det var en jätte mysig dag igår iaf och Micka åkte hem kl ett på natten och Sofia sov över här. Idag vaknade jag upp med världens träningsvärk också, aj aj. Jag och Sofia åt iaf en jätte god frukost och sedan åkte Sofia hem vid kl 12 och nu består min dag av att plugga. Jag är verkligen så trött på skolan, jag kommer ha världens hemskaste vecka framför mig. Jag vill verkligen bara gömma mig under mitt täcke och vänta tills sommaren kommer igen. Jag har verkligen inga andra planer idag än att äta, plugga och sedan sova. Imorgon som tur är blir det lite andra planer iaf, hoppas jag. Jag hoppas på att träna, gå på bio, plugga och bara ta det lugnt inför en ny vecka. Jag är faktiskt arg på mina prov nu. Får väll tänka positivt att jag lär mig något. Nä, nu är jag sur. hejdå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0