8 November -

- Åh herregud jag fyller om om 20 dagar, vad händer?!?! Det känns som om det vore igår det var 2012 - 
Hej alla mina läsare! Hoppas ni har det bra! Egentligen skulle jag plugga hela helgen, jag har sagt nej till så mycket saker och personer nu, tyvärr. Dock ska jag plugga lördag och söndag men för ett tag sedan så bestämde jag mig att jag ska ha en plugg-fri fredag med två favoriter istället. Jag behöver det. Det är så svårt att hitta ett tillfälle att jag Sofia och Michela träffas samtidigt då dom har sina sporter hela tiden. Så för längesedan såg vi att vi alla tre kunde va lediga idag och vi ska träffas! Vi ska nog bara ha det riktigt mysigt, så det känns jätte skönt. Jag behöver verkligen det. Hoppas ni får en lika bra fredag som mig! Pussar och kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0