Dela en cola med solen -

Hey guys ! Förlåt för få inlägg idag men har gjort massor med roliga saker denna helg ! I fredags var jag tyvärr på akuten i 7 timmar då jag råkade slå i handen på friidrotts dagen men efter akuten åkte jag direkt till Klara´s tjejmiddag och firade hennes födelsedag. Jag sov hos Klara på kvällen och på lördagen åkte jag först hem och senare kom Isabella hem till mig. Vi solade lite på min takterass och sedan åkte vi hem till Isabella och köpte lite mat på vägen. Då hemma hos Isabella hade vi grillkväll med några kompisar och åt massor med jätte goda saker och efter det badade vi jacuzzi ! Super mysigt verkligen. Efter allt satte vi på en skräckfilm. Verkligen en jätte mysig kväll och idag på söndagen vaknade jag upp hos Isabella och jag stekte lite amerikanska pannkakor och sedan åkte jag in till stan och träffade Jennifer då hon köpte ett par nya skor. Efter det åkte vi hem till mig och solade och sedan åkte vi till slottskogen. Där råkade vi missa bussen med en minut så vi satte oss på en gräsplan och delade en cola. Just nu är jag iaf hemma hos Isabella och vi har på musik och bara chillar. Har varit en jätte mysig helg och nästa helg kommer nog bli lika bra den med, pussar och kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0