Härlig träning

- Jag har nog världens härligaste känsla just nu ( förutom att vara kär ) !
Jag ligger just nu i min ny bäddade säng och jag är ny duschad med rakade ben, insmörjad i bodyshop produkter, ny målade naglar i ett helt nystädad och ny möblerat rum ! Jag ska tända lite ljus nu med för att göra det ännu bättre ! Innan jag duschade gjorde jag värsta träningspasset också, åh så härligt ! Har inte tränat på över en vecka ungefär. Nu ska jag börja i gång med träningen igen tänkte jag, måste få lite mer muskler. Jag funderar på att börja gymma igen som jag gjorde hela tiden förut. Idag gjorde jag massor med rump och mag övningar från bästa träningsboken bodylicious och sedan efter det var jag ute och joggade/sprang ett tag och sedan gjorde jag intervaller, åh så härligt det kändes och jag var rätt slut efter. Nu ska jag titta lite på PLL och somna tidigt, imorgon ska jag åka till havet med Jennifer, super mys ! Pussar och kyssar 
 

Kommentarer
Postat av: de du

är det du på bilden

2013-07-09 @ 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0