More about me -

Jag skickar nog minst 150 snapchats varje dag, jag älskar den appen | Jag försöker nästan alltid tänka positivt i allting som händer, då mår man mycket bättre har jag lärt mig | Jag har alltid en Victoria Secret bodymist med mig överallt eftersom det värsta jag vet är att lukta illa | Om jag börjar verkligen börjar gilla en kille har jag väldigt svårt för att tappa känslor för honom, fast han är elak/otrogen mot mig | Jag älskar att tugga på saker, haha | Jag älskar verkligen att lära mig nya saker med kroppen och rörelser, t.ex att göra moonwalk, "grinda", vrida på tungan, the cup song, shuffla osv och jag ger inte upp förens jag har lärt mig det | Jag har jätte svårt för att fastna för en film, det måste nästan vara en skräckfilm för att jag ska vilja hänga med | Det läbbigaste jag vet tror jag är folk som knäcker sina händer och Saw dockan | Jag älskar att gå, det är jätte ofta jag skiter i att åka buss/spårvagn och går några km istället | Det finns två smycken jag aldrig tar av mig, det är ett vänskaps armband från topshop och mitt halsband som enligt mig bringar med sig tur | Jag vill verkligen ha sommar nu |
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0