Mina tre favorit appar -

Tre väldigt så vanliga populära appar, så är det! Men dessa tre är dom jag använder hela tiden!
Snapchat - Jag tror det är världens roligaste och bästa sätt enligt mig att ha kontakt. Jag tycker det är så himla roligt och jag avgudar den som kom på snapchat!!! Jag skickar MINST 100 snapchat om dagen helt ärligt. 
Instagram - Ja, jag har nog blivit ett större fan av instagram än Facebook om jag ska vara ärlig. Jag har en vanligt instagram konto och ett mer "privat". Eller rättare sagt på den vanliga ( EGOTTILIA ) så lägger jag ut endast systemkamera bilder och uppdaterar någon gång i veckan. Min mer "privata" har jag aldrig gjort en shoutout för och är liksom till vänner och bekanta. Jag spammar där med minst en bild om dagen på allt möjligt. Endast mobilbilder på den och mycket aloe vera drycker.
Spotify - Kan helt enkelt säga att jag aldrig skulle klara mig utan spotify och musik. Spotify använder jag på nästan 99% av min vakna tid plus när jag sover.
 
Andra appar jag använder är - Friskis och svettis app, Big day, Facebook, P tracker, Afterlight, Vine, blogg.se, instafollow, runkeeper, IMDb, everyday, podcaster och reseplaneraren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0