Jul på Liseberg -

I lördags var jag ju på Liseberg, så mys under jultiden nu! Egentligen skulle vi vara jätte många där, säkert över 10 personer, men det slutade med att vi blev tre, haha. Flera kunde inte, pluggade, åkte bort osv. Iaf så gick jag, Klara och Alicia dit och det var lika mysigt det! Jag tog på mig det första jag hittade och stack till Liseberg utan smink, jag som har ögonfransförläggning kan gå utan smink utan att det ser "naket" ut haha (dock vaknade jag upp med två finnar dagen efter Liseberg haha). Men iaf på Liseberg gick vi runt och bara myste, vi gick till tomten och skrev en önskelista, köpte massor massor med churros och sist med inte minst åkte vi det stora pariserhjulet! Så mysigt ah! Liseberg kvällen med två favoriter blev jätte bra ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan du lägga ut ett bra tränings schema?

2013-12-16 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0