Q/A -

Svar - Jag tycker detta är så otroligt barnsligt rent ut sagt, då menar jag kommentaren längst upp. Så barnslig så jag tänker inte ens svara på den. Troligtvis känner jag den personen då jag SER Ip-adress och personen VET att jag inte redigerar mina bröst , då hen har sett mig i verkligheten. En annan sak om elaka kommentarer, jag förstår inte hur folk kan skriva dom, jag förstår verkligen inte. Visst, någon gång har jag också kanske varit lite irriterad på en person som har blogg men som sagt skulle jag ALDRIG ha hjärta att skriva det öppet på hens blogg. Ja vissa människor är olika. Dock hoppas jag att denna människa JAG KÄNNER mår bra av detta, må bra av att vara taskig. Ni två under är ett bra exempel på att man ska hjälpa andra och inte vara negativ som sagt, vet inte vilka ni är då ni är anonyma, men tack till er ! Vi måste försöka få lite vett i andras huvuden så det blir mer positiva tankar i världen ! Pussar och kyssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0