Shopping med Ajji !

Studiedag idag !
Firar det med först en shopping tur med Ajji sen efter det sova över hos Isabella !
fast Isabella sov här inatt, fast hon åkte hem kl 9, skulle träffa någon kille.

Men har funderat och jag vill verkligen verkligen köpa ett par Blåa jeans !

Jag vet jag vet, nästan alla har färg - glada jeans, från t.ex Gina tricot men nu är
det min tur ! Fast jag ska köpa ifrån Bikbok !

Funderar starkt på att också köpa Body shop kräm (för min är slut) , nagellack ( persika rosa färg )
Sen kanske ska köpa någon tröja, iphone skal eller parfym men troligtvis inte ..
( haha så mycket pengar har jag ej nu till allt detta )

Ska göra i ordning mig nu, puss puss !









Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA har alla dem... Bortskämd

Kraam <3

2012-03-20 @ 15:05:33
Postat av: Anonym

Fettt najss var dettt :DD <3

puss

2012-03-20 @ 16:07:43
URL: http://aileenalami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0