URBANEARS

För några veckor sedan var jag på stan men hittade inte färgen neon röd jag vill
ha på urbanears så köpte aldrig några i butik ..
Jätte många jag känner har dom och säger att dom är super bra !!
Har velat ha dom röda jätte länge eftersom jag bara gör sönder massor med apple hörlurar hela tiden..
 
Igår kände jag att jag måste beställa urbanears på internet .. MEN
Igår var mamma på way out west och på vägen hem såg hon
att några sålde urbanears, jag har sagt till henne att jag 
har velat ha dom så köpte hon dom i den färgen 
jag ville ha EXAKT ! Utan att jag har sagt något !
 
Och alla har rätt, dom är sjukt bra och dom är ju bara för SNYGGA , enkla och snygga 
♥ OTTILIA ÄLSKAR ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken bra mamma!!

Svar: ja världens bästa !! kram på dig !
egottilia.blogg.se

2012-08-13 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0