DAGEN MED MINA TJEJER

Åh vad roligt vi hade ! 

Först var det jag och Bella som träffade Alicia och Klara på bussen och vi åkte till coop, senare kom
Karin dit ! Bella, Klara och Karin gick runt och köpte mat och tog det lite mer seriöst än mig
och Alicia. Jag satt i en kundvagn och Alicia körde runt mig, haha ja det var sjukt roligt ! 
 
Sen så mötte vi Kaisa och vi åkte hem till Klara ! Jag trodde vi skulle tälta i Klaras träddgård ? Nej nej vi gick LÅNGT LÅNGT upp för ett brant berg och längst upp satte vi oss och slog upp tältet ! Haha mitt i en skog, men det var mysigt ! Jätte fin utsikt också för den delen ! Tältet var till för 5 - 8 personer tror jag, det tog ett LÅNGT tag innan vi fick upp det men tillslut gick det, jag och Alicia fattade inte så mycket så Alicia läste instruktionerna och jag åt jordgubbar och försökte "hjälpa" till, haha ! Sen tillslut fick vi upp ett litet tält, men vi var inte klara det var massor mer att göra och tillslut blev tältet JÄTTE stort ! Sen var det jätte jätte fint väder den dagen !
 
Efter det började vi grilla lite ! Vi grillade kött och åt potatissallad ! Vi käkade i oss pringles också hela dagen/natten/morgonen ! Dricka fanns massor ! Kaisa hade bakat choklas brownies också, med rysk kärlek ! Haha så gullig ! ( hon ska flytta till dumma Ryssland om ni undra om någon vecka ungefär, jätte dåligt !! )
Sen så pratade vi om massor och aa gjorde lite annat tills klockan elva / halv tolv då Kaisa var tvungen att
åka hem. Vi andra gick in till tältet och runt 2 eller 3 somnade alla. Vi vaknade
sedan ungefär kl 10 på morgonen och kl 11 / 12 åt vi frukost i tältet.
 
Jo sen när vi skulle ta ner tältet dagen efter skickade dom mig och Karin att släpa ner
alla väskor ner för berget.. jag tappade bort Karin och gick vilse i skogen, HAHA orkar inte ..
Jag ropade och ropade på dom i skogen med fem stora väskor på mig , hittade
en liten väg tillbaka till Klaras hus men ramlade ungefär fem gånger på dom 
hala bergen , eftersom det regnade hela morgonen och på dagen ..
Åh så klart är det JAG som går vilse i skogen ..
 
 men ja slut med allt snack om det
bästa med tjejerna är att man kan prata OM ALLT och kan verkligen vara 
sig själv till 1000 ! 
Här får ni massor med bilder !
 
och ja , jag har INGET smink :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0