Turkiet nästa!

HEJ!

I dag på morgonen kom mamma in och väckte mig och sa att hon hade fixat och köpt så att vi skulle
åka till Turkiet fredag.

Så i morgon ska jag packa och lite på fredag innan vi åker kanske.
Så det kommer bli bloggpaus från idag till nästa vecka på Lördagen!

Vi åker från fre-fre!
Jag har faktiskt aldrig vart i Turkiet.

Åker utomlans mycket, jag har vart i typ hela Europa, Mexico och annat, men inte i Turkiet.

Sen nu när det är sommarlov så kanske jag faktiskt inte ska blogga, och att jag börjar blogga igen när skolan börjar...
men en sak vet jag, det kommer en bildbomb från Turkiet på typ Lördagen nästa vecka!

Nu ska jag bli B R U N ♥



Kommentarer
Postat av: sanna

sv: Tack så mycket, ganska nöjd :)



Fan vad nice att åka till Turiket de ska jag nästa sommar ;)

Postat av: Petra Ahlsten

Hej! vad spännande dina inlägg är! lär definitivt läsa din blogg lite mer. =P Hoppas du har en trevlig vardag :p

2011-06-28 @ 01:00:05
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0