Ny design

Ja jag gjorde en ny blogg och typ 10 headers eller mer?!

Men faktiskt för någon timma sen så bestämde jag.. jag ska fortsätta blogga på egottilia.blogg.se!

Ändrade bara namnet på en av mina ny headers som skulle sitta på den nya bloggen så det står egottilia.blogg.se.

Men jag vill bara säga att nu kommer jag inte blogga varje dag hela tiden.. kanske några inlägg per vecka kanske..?

Sen ska denna blogg ändras så det handlar om photoshop design, lite vardag plus andra saker... mer design och annat kommer det handla om nu...

ska försöka med så många inlägg som möjligt... klart jag inte ska sluta blogga helt ;)

Vilken design gillar ni mest?

den nya?


eller den gamla?


P.s. jag är inte klar med hela designen än ;)

Kommentarer
Postat av: josse,clara o ello!

den nya är fin men vi gillar den gamla mer ;)

2011-07-14 @ 17:20:03
Postat av: hanna

2011-07-15 @ 22:11:44
Postat av: Hanna

jag gillar verkligen den gamla, men jag gillar den nya mer :)

2011-07-15 @ 22:12:48
URL: http://halleliv.blogg.se/
Postat av: Emma <3

ÅÅÅ! Jag gillar båda <3

2011-07-16 @ 19:14:01
Postat av: Eloise

Den nya va jättefin men jag gillar den gamla bättre. <3 :)

2011-07-21 @ 18:11:47
URL: http://oilis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0