Joggat nyss !

hello !

Nu ska jag blogga igen !
hände inte så mycket mån-ons.. var sjuk två av dagarna.. men nu frisk:)

Så jag gick ut och joggade lite !
(ska jogga varje dag nu igen)

Idag var det då skola, så himla trött idag på morgonen !
Men imorgon.. skolfoto!
Måste leta upp dom "perfekta" kläderna till imorgon !

Men just det nytt skal !
RABITOO skal !
(kanin skaal)

Super sött !
plus lite andra nya saker.. två ringar från Spanien, jeans från spanien(visar bild senare) och mitt älskade uggla halsband !






Kommentarer
Postat av: Jennifer

nemen hallåå snygging? kan man bli underbarare, tveksamt..

men du, måste veerkligen ses någon dag men har blivit av med alla nummer du du kan la höra av dig nån dag ;)



puss sötaste <3

2011-08-25 @ 20:55:10
Postat av: Linnea

Min blogglänkning Ottilia? :)<3

2011-08-26 @ 06:45:19
URL: http://neasvardag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0