Tre snabba svar -

svar - Jo nu är det såhär att den låten finns inte på spotify men den finns på itunes OCH från itunes la jag in den själv på spotify. Vet faktiskt inte hur jag gjorde det utan automatiskt så kommer alla låtarna från min itunes in till spotify ! Kram kram ♥ P.s. låten är en cover !
 
svar - Hihi tack fina du, vad du är gullig ! Jag brukar alltid kolla upp om filmer är så sanna som det står och filmen - the hunting in connecticut var "baserad på en sann historia" men ja, egentligen var det bara som sagt något namn eller så. Jag blir så arg då man kan bli jätte rädd och så är nästan ingeting sant ! Men just filmen the conjuring har jag läst om och ush, det har hänt på riktigt. Jätte läbbigt verkligen ! 
Puss och kram och ta hand om dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0