Skoltrött -

- Hej mina fina ! 
Min franska lektion slutade tidigare så jag, Daniella och Sandra gick runt lite stan och jag köpte favoriten Aloe vera drycken ! Ni som aldrig har testat måste göra det , både nyttigt och jätte god ! Just nu sitter jag iaf på min sista lektion som är svenska. Efter skolan ska jag som sagt fika med Alina och vi ska plugga massor med matte till provet vi ska ha imorgon. Vi ska också ha en redovisning imorgon efter matte provet. Vi har massor med saker att göra denna veckan plus nästa vecka. Jag har verkligen blivit skoltrött redan. Är inte alls sugen på att plugga. Jag ska verkligen köpa en stor hallonpaj eller en chailatte och bara plugga idag. Hoppas ni har det bra, pussar och kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0