Q/A - Hur kan du vara så brun ?

 
Svar - Hej hej ! Jo först och främst så tillbringar jag ungefär halva min sommar i Spanien/Madrid! Min färg brukar hålla rätt länge då jag är borta några veckor ! Sen har jag några enkla knep för att ha kvar min bränna extra länge - 
- Nere i Spanien så skrubbar jag mig lite då och då för att avlägsna gamla hudcellerna på kroppen !
- Jag smörjer in min kropp hela tiden efter jag har duschat men en hudlotion ( Oftast från världens bästa märke Rituals eller från Victoria Secret )
- Ibland om man vill kan man fuska lite med brun utan sol lite då och då efter skrubben.
- Detta kanske inte är något tips men jag bränner mig ALDRIG och kan sola rätt mycket.
 
Så egentligen är väll saningen att jag är utomlans mycket, men till din nästa utomlansresa , skrubba dig mycket och smörj in dig hela tiden så brukar färgen ofta hålla längre ! Pussar och kyssar !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Gör mer videoinlägg! Så himla kul att kolla på! Vill även se alla dina underkläder, älskar också underkläder! snälla gör en video där du visar KRAM!

2013-09-16 @ 14:13:03
Postat av: Anonym

Hoppas du inte tar barbiedrogen, den är farlig...

2013-09-16 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0