Hoppas ni förstår -

Hej på er mina fina ! Jag ber om ursäkt för bloggningen idag och jag kommer inte blogga mer inlägg idag pga att jag svimmade förut. Jag var hemma själv några timmar idag vid klockan tolv och jag hade bara lite mensvärk. Sedan duschade jag och när jag klev ut ur duschen kom jag inte i håg så mycket mer... Jag vaknade iaf upp på köksgolvet konstigt nog och kunde knappt röra mig och hela rummet snurrade eftersom jag hade svimmat. Jag spydde också för jag hade så himla ont i magen. Jag verkligen hatar mens. Som tur var kom en av mina föräldrar hem direkt och hade köpt med sig jätte god sashimi som jag fick i mig och piggnade till lite. Nu mår jag iaf bättre och kan sitta upp. Jag ska försöka plugga lite och bli klar med min engelska redovisning nu. Men jag har inte orken till att blogga och som ni kanske förstår. Men ja tur i oturen slog jag inte i något så det var inga större faror på det sättet. Hoppas ni har haft en bättre söndag än mig, pussar och kyssar!
 
- Bild från Juli 2013 - 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Oj, vad läskigt! Tur någon kom hem!

sv, ja, jag lyckades få tag i biljetter, så grymt!!

2013-09-29 @ 21:49:04
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
Postat av: Hannis

Bara en fråga, hur bor du? Alltså bor du med din mamma, pappa eller båda? Vart bor den andra föräldern i så fall? Och varför bor din syster i en annan stad? Är ni hel syskon? Förlåt om detta kanske är lite känsligt, men ville lixom bara fråga! Grym blogg btw, trogen följare!! :D

2013-09-30 @ 23:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0