4 September -

- Hej bloggen ! Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt, eller jo ! Jag har pratat med jätte många i telefon OCH jag har faktiskt gjort ett videoinlägg med systemkameran ! Videoinlägget kommer upp någon/några dagar ! Just det, jag åt faktiskt mat med min mamma och min mamma´s kompis nyss, jag tror jag har fått någon slags sallads feber ! Jag äter sallad HELA TIDEN, jag skämtar inte. Eftersom vi har matkort på våran skola har jag ätit på en salladsbar nästan varje dag, sedan när mamma frågar vad jag vill äta hemma säger jag sallad, och nu idag så åt jag sallad för andra gången idag. Det är inte för jag vill vara super duper mega nyttig utan det är för att jag tycker sallad är så otroligt gott ! Samma med vatten, jag dricker vatten 24/7 om jag ska vara ärlig. Jag gillar inte läsk längre knappt och jag tar alltid med mig en vattenflaska till skolan. Det dåliga är bara att jag får springa mellan lektionerna och kissa hela tiden för jag dricker så mycket vatten. Nu ska jag iaf lägga mig ner och sätta på ett Pretty little liars avsnitt och dricka gott te. Pussar och kyssar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0