Tack mina läsare -

Hej alla läsare! Vill visa er fyra kommentarer här! Det handlar om inlägget Respekt för andra människor! Jag blir så otroligt glad när jag får respons från er läsare! Jag blir så otroligt glad och vill blogga så mycket mer ska ni veta! Sedan första kommentaren här längst upp, jag tycker det är så himla onödigt när man t.ex ser tjejer himla med ögonen eller något liknande. Jag klarar inte av det helt enkelt. Vi pratade nyss om det i skolan med våra lärare, att man inte får göra det. Personen som t.ex läser upp något kan känna sig så otroligt dålig. Jag hatar att vissa människor måste trycka ner andra. Ush, dagis nivå verkligen! Jag vill nu igen tacka er läsare, tycker det är så kul när ni kommenterar tillbaka och ger tom diskussions frågor tillbaka! OM DET ÄR NÅGOT ÄMNE NI VILL JAG SKA SKRIVA OM KOMMENTERA DET! Skulle vara jätte roligt! Pussar och kyssar och tack igen för era kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv gärna vidare om liknande ämnen! :D Som typ att inte ge alla en RIKTIG chans, att utfrysa någon, något mer om självförtroende, kanske kärlek och att det är viktigt att visa folk att man bryr sig, inte bara säga att man gör det, verkligen visa det. Din blogg är grym!

2013-10-13 @ 12:14:33
Postat av: Rebecca

Använder du kik? Jag hittade en som var med ditt namn (hej stalker haha) men är det din?

2013-11-17 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0