Questions and answers -

Q - Inget illa menat, är ett stort fan av dig och fin blogg, men alla dessa "gulliga och kärleksfulla sms" du får 24/7 börjar bli lite tråkiga att läsa! Börjar nästan tro att du fejkar dom för du får liksom typ 5 sånna per dag känns det som. Och all som du får av verkar tro att ni är BFFs och att ni två kommer alltid att vara tillsammans. Känner du ens alla som du får av bra eller "tigger" du smsen typ? För hur möjligt är det att få 5 st långa jag-älskar-dig-du-är-bäst-och-viktigast-för-mig-jag-kommer-alltid-stå-vid- din -sida sms bara sådär random på samma dag? Lite flummigt kanske men skulle gärna uppskatta en förklaring. Som sagt, inget illa menat men aja du förstår nog poängen! :) kram
 
A - Hej hej! Roligt att höra och det är inte alls dumt att fråga saker man undrar över! Haha ja på det senaste har det kommit väldigt väldigt mycket gulliga sms, jag vet att det har faktiskt blivit lite "överdrivet". Men jag har väldigt många kompisar som skriver kärleksförklaringar och jag är så "bortskämd" så jag får minst 5 kärleksförklaringar varje dag ungefär! Allt från långa romaner till något litet sött! Ibland blir jag så glad så jag måste lägga ut det på bloggen, eftersom jag vill visa upp det positiva och få er att kanske skicka iväg ett litet sms ibland. Jag tycker iaf det inte finns något mer patetiskare än att tigga söta sms från andra, jag har aldrig gjort det och kommer aldrig göra. Mina sms kommer bara från nära och kära och flera sms kommer från samma person om du inte förstår det. Dom långa sms:en när det brukar stå att vi ska vara tillsammans ända tills vi är gamla och rynkiga osv osv är 99% från Jennifer! Hon älskar att skriva stora kärleksförklaringar någon gång i veckan sådär. Sedan har jag andra nära vänner som bara ÄLSKAR att skriva kärleksförklaringar till mig, t.ex Emma och Alina i min klass, finaste Daniella, barndomsvännen Katarina, min syster Ronja osv osv osv! Sedan har jag killkompisar som ibland skickar iväg något litet gulligt. Jag har helt enkelt världens bästa vänner! Sedan det här med att varje sms jag lägger ut på bloggen är att långa jag-älskar-dig-du-är-bäst-och-viktigast-för-mig-jag-kommer-alltid-stå-vid- din -sida sms är väll att överdriva? Vissa sms jag lägger upp här är bara - "Jag älskar dig och jag hoppas du vet att du är vacker och förtjänar det bästa!". Väldigt få långa kärlekssms sms lägger jag upp här eftersom dom flesta långa sms:en jag får är för personliga och jag vill inte lägga upp det här. Jag förstår att de börjar bli tjatigt och att man inte brukar kanske inte få många kärleksfulla sms men jag är väll bara lyckligt lottat som har kärleksfulla vänner. Självklart skriver jag kärleksfulla sms ofta till mina nära och kära så det är att ge och ta. Oj det blev ett långt svar men jag vill bara få allt klart och tydligt. Kram!
 
 
Q - http://24.media.tumblr.com/1ac99eddbeb91ca74a153aea904a44ad/tumblr_muxa97htXh1qdxjvbo1_500.jpg tjejen till vänster liknar nästan dig!
 
A - Haha ja faktiskt! Åh tack också! Det liknar väldigt väldigt mycket iaf det temat jag var med i här - 
 
 
Q - Varför var inte du på Hermods öppna hus idag? Jag hade så himla gärna velat se dig i verkligheten och se hur du är för du verkar helt underbar!! Kände du Beatrice innan ni båda började på Hermods? :)
 
A - Hej hej! Ja tyvärr kunde inte jag vara med igår på öppet hus för att jag gjorde annat. Sedan var det så många andra som ville vara med så jag tänkte att det inte var så nödvändigt att vara där! Väldigt synd för hade varit så roligt att få träffa dig som läsare! Ja jag har gått i samma klass som Beatrice sedan sjuan! Hoppas jag kan komma till något annat öppet hus! Kram kram
 
Q - Åhh kan inte du lägga upp nåra bilder på dig som liten på bloggen? :)
 
A - Ja självklart kan jag det, jag har gjort det innan men kan göra det igen! Kram kram
 
 
Q - hur ofta kollar du din egottilia@gmail mail? :)

A - Förut så kollade jag bara ungefär en gång i veckan, knappt det. Men nu har jag börjat få mycket mail så jag kollar några gånger i veckan! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0