Questions and answers -

Q - Åh vad heter appen? :))
 
A - Den heter Classes! Mycket mycket bra app!!! Kram
 
Q - hur fick du den signalen? Askul ju haha!
 
A - Om jag ska vara ärlig så är det min kusin som har fixat det, har tyvärr ingen aning om hur hon gjorde det :(
 
Q - Har det bara blivit så att du och dina amigos skriver sånna härliga grejer till varann, eller tror du om man börjar skriva så till sina vänner att dem skriver så tillbaka ibland? :D Det är ju typ den bästa sortens sms att få <3
 
A - Haha ja, det är nog så att jag har världens finaste vänner som skriver fina sms till mig varje dag! Mina vänner är verkligen dom bästa! Jag svarar alltid lika sött tillbaka men glömmer ofta själv att skicka ett fint sms först. Men jag har ändrat mig och vissa nätter skriver jag allt från romaner till små korta kärleksms till mina fina vänner. Så det är som en liten grej att ge och ta med det där! Finns verkligen inget bättre en fina sms! Massor med kramar ♥
 
 
Q - Skriv gärna vidare om liknande ämnen! :D Som typ att inte ge alla en RIKTIG chans, att utfrysa någon, något mer om självförtroende, kanske kärlek och att det är viktigt att visa folk att man bryr sig, inte bara säga att man gör det, verkligen visa det. Din blogg är grym!
 
A - Tack så hemskt mycket för ideérna! Älskar dom! Tack tack tack igen, blir så otroligt glad! Massor med kramar!
 
Q - Fan vad snygg du är. Gillar din blogg. 
 
A - Tack så mycket, vad du är gullig!!!!
 
P.s. onödiga kommentarer tas oftast bort, som sagt förstår INTE jag hur folk tänker när dom vill få fram negativ energi, speciellt när dom skriver något som inte stämmer! Shame on you guys ;)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Go blogg & fina bilder

2013-10-15 @ 21:19:26
URL: http://www.nattstad.se/shaddis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0