Questions and answer -

Q - Kan inte du skriva lite om skolan du går på, hermods alltså? Är 98a så vill veta om den är bra osv.. Vilken linje går du & vet du vad du vill göra sen? Massa kramar
A - Hej hej! Ja det gör jag gärna! Jo, jag går då på Hermods! Skolan är ny för i år faktiskt, jag var väldigt orolig om jag hade valt rätt eller inte då ingen visste så mycket om skolan. Men jag ångrar mig inte en sekund att jag valde Hermods, den är verkligen en jätte bra skola! Jag vill verkligen inte byta till någon annan skola, aldrig aldrig aldrig. Eftersom jag har lågt blodtryck och har lätt för svimma är denna skola väldigt bra för dom har korta dagar. Jag börjar kl åtta och slutar halv ett eller så börjar jag halv ett och slutar vid fem. Man får ett matkort och ett gymkort så jag kan gymma och äta innan/efter skolan. Matställerna man kan äta på är oftast väldigt bra, jag äter ofta sushi, på paprika eller subway! Det finns också massor med caféer, kinabuféer och andra matställen att äta på! Det bästa som har hänt mig är att slippa den äckliga matsalsmaten och äta sushi varje dag om jag vill! Det dåliga med att vi har korta dagar är att vi inte har några studiedagar men bara för vi har korta dagar har vi inte mer plugg. Prov och läxor tycker inte jag alls har tagit över min fritid(än så länge haha). Jag tycker vi har lagom med läxor/prov, inte för mycket och inte för lite. Varför vi har korta dagar är för att Hermods har tagit bort håltimmar, precis som gymnasiet Kitas. Jag älskar iaf skolan och är jätte nöjd med skolan, vi jobbar hela tiden med Macbooks och lärarna tror jag är det bästa med skolan. Jag har inte haft en enda dålig lärare än och vissa av dom har blivit som mina vänner nästan. Lärarna bryr sig jätte mycket om en verkligen! Flera tillfällen när jag har mått dåligt så har dom funnits där och hjälpt mig direkt. Skolan är dock rätt liten då det bara finns ettor just nu. Det är ungefär 200 elever nu. Men det kommer som sagt 100-200 nya elever snart som börjar ettan då vi går tvåan. Sen när vi går trean kommer nya ettor igen. Jag tycker iaf det är en mysig skola med fyra små små våningar. Den ligger också jätte bra och jätte fint. Den ligger i en park mittimellan Avenyn och Korsvägen, nära Hvitfelska. Jag går linjen samhäll/Media och jag trivs jätte bra. Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor, jag har tre stora drömmar! Det är pilot, jobba inom reklam och skådespelare. Jag vet inte vad jag kommer bli, jag tar varje dag som den kommer. Hoppas du blir nöjd med svaret och jag hoppas du hittar ett bra gymnasium tillslut! Kram kram 
 
 
 
Q - Du är jätte fin! no homo brännan solarium eller sol?
A - Åh tack tack vad glad jag blir! Hehe jag förstår inte vad du menar riktigt, men jag är mycket i Spanien på sommrarna och jag bränner mig nästan aldrig, så det håller rätt länge! Solarium har jag gjort någon ensataka gång i mitt liv! Om jag förstod frågan fel så får du fråga igen! Kram
 
Q - Du har en helt fantastisk kropp!
A - (ingen fråga jag vet)
Tack tack tack, vad du är gullig! Kram
 
 
Q - Vad har du köpt tröjan du har på dig i det här inlägget? SUpersöt! :D
A - Åh tack så jätte mycket! Den tröjan är faktiskt rätt gammalt, har haft det i ungefär två år om jag inte har helt fel. Tröjan är i alla fall från Vero Moda! Jag har använt tröjan jätte mycket under dessa två år. Här får du en bild av den tröjan. (OCH EN JÄTTE GAMMAL BILD HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0