Q/A - Om mitt hår

Q - hej! Vad använder du för shampoo och hårprodukter? ditt håt ser jätefint ut, blir det inte slitet när du lockar och plattar hela tiden. Och vad har du för plattång och locktång och igen vilka hårprodukter använder du? tacksam för svar ! Älskar din blogg, synd att du inte har nattstad du skulle ligga väldigt bra till på topplistan och tjänat bra
 
A - Hej hej! Om jag ska vara ärlig använder jag nya shampoon och hårprodukter hela tiden! Det är inget speciell hårprodukts märke jag har fastnat för och tänkt - Wow vad detta är riktigt bra för mitt hår, jag älskar den! Och föresten tack så jätte mycket! Jo jag plattar/lockar mitt hår rätt ofta eftersom jag älskar att styla mitt hår, jag riktigt älskar det! Har inget emot mitt naturliga men som sagt älskar jag att göra något mer med mitt hår! Jag använder en plattång från märket GHD! Den är riktigt grym! Den sliter inte på håret, helt otroligt! GHD är det märket alla frisörer brukar använda, GHD är riktigt dyrt men väldigt värt! Jag älskar min plattång! Samma med min locktång jag använder nästan varje dag! Den köpte jag i London och den är från märket Amika:, jag verkligen älskar den och det gör alla mina kompisar med. Det tar tre sekunder och det blir en lock, plus den sliter inte och man kan lägga vilket föremål som helst på den och det skadar inte. Den är fantastisk! Jag använder bara hårspray ibland och jag brukar aldrig använda värmeskydd, för jag behöver inte det med mina produkter. Jag brukar dock använda en oila i mitt hår som ska vara bra! Jag använder en från L'anza - Healing Strength! Jo det var väll mina svar på din kommentar! Och tack tack igen, dethär med nattstad har jag faktiskt funderat över ett tag, men jag gillar mycket mer Blogg.se´s design, eftersom man kan göra så mycket med den så att bloggen ser "proffsigare" ut! Kram kram på dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0