Plugg kväll -

Hej mina fina läsare! Sitter just nu vid min dator och pluggar för fullt! Jag ska göra en stor uppsats om Medeltiden kan man väll säga. Jag ska skriva jätte jätte jätte mycket! Som tur är har jag kommit rätt så långt idag! Samtidigt som jag har skrivit om Medeltiden och letat fakta så har jag små planerat min fredag. Jag är riktigt sugen på en lugn och mysig fredag, troligtvis ska den spenderas med älsklings Mathilda! Jag har alltid så himla roligt med henne, och det där med hashtags när vi skriver på sms är ett internskämt haha! Ska bli super mysigt! Ska faktiskt ta en långpromenad med min kära hund nu, sedan duscha tror jag och sist med inte minst plugga lite extra! Sedan kommer väll Bella hit under kvällen! Pussar och kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0