Mina favoriter från Macklemore

Hello guys! Igår snapchattade jag lite med Ellen och hon skrev att jag har fått henne att lyssna mer på Macklemore, jag blev jätte glad och tänkte tipsa henne om mina favorit låtar! Då kom jag på att jag har för många favoritlåtar. Det finns så många många många bra låtar av Macklemore & Ryan Lewis. Jag skrev till henne att jag skulle göra ett inlägg om det istället! Jag älskar alla deras låtar men hur ska jag säga det, jag har tolv favoriter som jag kan lyssna på om och om igen varje dag. Eftersom jag har så många favorit låtar av dom så tänkte jag att jag skriver kort information om varje låt! Jag hoppas ni lyssnar på några av dessa låtar nu, alla är underbara, lika underbara som Macklemore själv!
Ten thousan hours - Vet inte varför jag verkligen älskar den, kanske för att den var så mäktig på konserten faktiskt! Den är riktigt härlig att lyssna på helt enkelt!
Can't hold us - Vad ska jag säga? Vem älskar inte denna låten! Jag älskar den och man kan verkligen inte sitta stilla när man hör den. Jag blir alltid så glad av den och vill bara dansa loss, hoppa och skrika när jag hör den, precis som jag gjorde på konserten. Bästa låten!
Thrift Shop - Jo, denna är väll den mest "typical" av alla deras låtar. Jag går nästan alltid och sjunger på den, fråga bara mina klasskompisar! Den fastnar lätt i huvudet. Nu vet nog alla vilken låt den är, men ja den är ju bara för härlig!
White Walls - Denna låt är ju faktiskt en av mina favoriter av mina favoriter, haha! Jag får rysningar i hela kroppen av början, jag tycker den är så bra! Jag älskar hela början och den är så cool. Hela låten är perfekt förutom refrängen haha.. Jag gillar inte alls refrängen lika mycket. Den är lite seg bara. Men annars är hela låten perfekt.
Wing$ - Denna låten påminner också mycket om konserten! Jag stod där och skrek refrängen och hade så många känslor i kroppen och tankar. Jag tycker om låten jätte mycket, den är också rätt känd av deras låtar. Den är helt enkelt väldigt fin.
A wake - Detta är Jennifers favorit haha! Jag gillar den också, rappen är nice och den är underbar att bara lyssna på! Den är verkligen så chill!
Gold - Jag diggar verkligen hela låten! Jag älskar att bara ligga och lyssna på låten, den är verkligen en favorit. 
Staring Over - Denna låt är väldigt djup. På konserten hade han ett helt tal om denna låt, jätte fin och handlar mycket om honom och hans musik. 
Cowboy Boots - Haha Jennifer är inte alla lika stort fan av denna låten som jag är! Jag tycker iaf denna låten är jätte härlig och så charmig!!! Love!!
Irish Celebration - Denna låten är väldigt speciell haha! Men från första början jag hörde den älskade jag den. Jag tycker låten är jätte rolig haha! Man kan inte sluta le när man hör låten!
Otherside - Också väldigt djup låt som Staring Over. Jag älskar texten och kan inte förklara den så mycket mer, den är ren magi. Macklemore pratade massor om denna låt och hade ett långt tal, finaste människan.
Same Love - Avslutar med en favorit, jag verkligen älskar den från djupet av mitt hjärta, det finns helt enkelt ingen finare låt än Same love.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0