Lördag morgon -

Godmorgon! Alltid när jag tycker jag har legat extra länge och sovit under täcket ska jag kolla kl och självklart är den alltid ungefär nio. Jag kan inte sova länge på helger. Dock somnade jag jätte tidigt igår då jag inte alls mådde bra. Vaknade upp av några fina sms och sedan satte jag på filmen Älska mig. Jag har tipsat er om den filmen för längesedan, ungefär två år sedan. Det är en svensk film jag tycker alla borde se faktiskt, den finns både på youtube och swefilmer! Man får en helt annan syn efter den filmen, det handlar mycket om det jag har pratat om, respekt! Filmen är en tånårsfilm som handlar om Alice som är 15 år. Filmen är mycket om mobbning, självmord, självförtroende, vänskap och hat. Jag kommer i håg att jag blev helt tårögd förra gången jag såg den och fällde några tårar. Idag var jag sugen på en film man kan gråta till. Dock blev den mycket känsligare att se på denna gånen eftersom en vän till mig tog självmord för ungefär ett år sedan lite mer. Så jag kände igen mig i lite saker tillskillnad från förra gången jag såg den. Ungefär i mitten av filmen när jag grät som mest så får jag ett sms från Martin att han vill ringa mig haha. Så jag pratade en stund med Martin i telefon och sedan fortsatte jag se filmen. Har druckit så mycket te också, helt sjukt. Måste bli frisk så jag kan träna nästa vecka. Jag vill iaf rekommendera denna filmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0