Lista -

Detta skrev jag igårkväll! - Lista hittad från Emmas blogg

 

Vad har du på dig?

Kläder jag ska sova i hehe!

 

Hur mår du?


Jag mår faktiskt bra!

 

Vad önskar du just nu?

Kärlek och sommar!

 

Vad ska du göra imorgon?


Jag börjar 10 över 2 och ska möta Emma kl 12 och äta buffé innan. Sedan efter skolan ska jag sova hos henne, super mys!!

 

Vad skrattade du senast åt?
Ingen aning, någon dålig vine tror jag!

 

Vad grät du senast åt?
Privat

 

Senaste köp?

Biljetten till insparksfesten tror jag om inte Aloe vera vatten räknas!

 

Vem sov du senast med?
Sofia och Michela! Om inte Bella idag räknas!

 

Senast sedda film?
Mean girls!

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Älsklings Emma!

 

Senast 3 inkomna sms från någon annan?
- Cpade igen men pussnatti i love uuuuu 💗💗💗💗😘 haha puss!!! 💗

- Ankor brukar badas

- Perfekt 🙌  Då höres vi sen💗😍😍😍

 

Vad stod det i det senaste skickade sms från dig?

- Puss puss godnatt lovie 💗😘💗😘

 

Vem skrev senast till dig på facebookchatten?
Raed! 

 

 Vart vill du åka just nu?

London eller Hawaii

 

Nästa planerade resa?
Tror det är Spanien!

 

Dagens bästa.
Hehe ja, det vill jag inte ta upp här om jag ska vara ärlig, men jag blev jätte glad av det!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0