Katy Perry - PRISM

Åh idag är vekrligen en riktigt bra dag känner jag på mig! Det plingade i min mobil och då såg jag att Katy Perrys nya album PRISM hade kommit ut på Spotify, hela min kropp blev jätte glad och jag gick direkt in på spotify och har nu lyssnat igenom alla låtar om och om. Just nu sitter jag iaf på min lektion med en Vitamin Well dricka och försöker läsa massor om ideologier. Samtidigt lyssnar jag självklart på Katy Perry! Många vet inte om det men jag är faktiskt ett stort fan av henne och hennes låtar. Jag älskar hennes film Part of me och har sett den minst hundra gånger plus att jag har lyssnat sönder hennes låtar sedan flera år tillbaka. Nu är jag helt till mig att hon har släppt ett nytt album. Låten Roar har varit ute ett tag sedan släppte hon bara låten Dark Horse innan hela albumet kom ut och självklart köpte jag låten Dark Horse på Itunes, kunde inte vänta. Haha ja, det är en hemlighet inte många vet om min Katy Perry "crush"! Pussar och kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0