Balen -

balen i nian. Jo ibland vill jag faktiskt det. Jag var så himla glad den dagen kommer jag i håg. Det var verkligen jätte fint väder och jag hade på mig min drömklänning som bara prinsessor i disneyfilmer får ha. Jag gjorde i ordning mig med Isabella och vi tog massor med kort på takterassen. Hela världen var färgglad, himmelen var kristall blå, blommorna blommade och saker och ting började äntligen gå uppåt för mig efter den dåliga vintern då jag hade en mindre depression. Jag skuttade på små rosa moln mot balen och hade jätte roligt där faktiskt. Balen kunde väll bli lite bättre om man la till några små saker men balen i helhet var ett jätte bra minne. Jag fick många nya vänner och kände att det var en riktigt bra start på sommarlovet. Dock blev inte allt som planerat men det är jag glad för idag, riktigt glad för. Nu är jag riktigt taggad för studentbalen! Haha kanske lite tidigt men jag ska hitta världens finaste klänning, en riktig Askungen klänning ska det bli! 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh sluta jag får tårar ju, en av de bästa kvällarna på hela sommaren!!! :(

2013-10-15 @ 19:33:42
URL: http://ellengaladriel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0