Aloe Vera - Träning - Mathilda

Hoppas ni har det bra mina fina läsare! Igår innan skolan stack jag till gymmet med Emma! Vi gymmade i ungefär en timma och jag duschade på gymmet också. Vi fick lite bråttom och stack snabbt till Subway som hade världens längsta kö, haha! Vi tog varsin macka i handen och sprang till skolan sedan. Skoldagen var kort på ungefär två lektioner och jag körde en slapp dag med haremsbyxor och inget smink! Efter skolan träffade jag den saknade Mathilda! Vi fikade på pieceofcake som ligger i Arkaden och sedan följde hon med mig och gjorde nya ögonfransar (till insparkningsfesten) och efter det åkte vi hem till mig! Hemma hos mig beställde vi pizza och verkligen hade världens mysigaste fredag!! Idag vaknade vi upp rätt så tidigt och satt och åt frukost i mer än en timma haha! Sedan åkte Mathilda hem och nu sitter jag och dricker en Aleo Vera! Ska faktiskt snart städa mitt rum och försöka hitta vad jag ska ha på mig imorgon på festen! Pussar och kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0