Aloe vera dryck -

På det senaste har jag börjat dricka jätte mycket Aloe Vera! Jag har provat alla möjliga typer och sorter, t.ex dom på bilden här över, dom som finns på t.ex espresso house osv! Jag är verkligen kär i smaken av Aloe vera och jag märker att jag faktiskt får lite bättre hy av att dricka Aloe vera. Som tur är finns det ett ställe på vårat matkort som gör att man får en Aloe vera gratis plus mamma köpte med sig massor med Aloe Vera från Ullared. Jag tar med mig en och dricker i skolan varje dag nästan. Aloe vera ska både vara bra för hyn, hälsan och att man får mer energi! Jag behöver energi eftersom jag har lågt blodtryck. Dock vet jag att det är många som inte tycker om dessa drickor då konsistensen är konstig. Det är som små gele sakeri, jag älskar det dock! Jag rekommenderar stort dessa drickor! Tyvärr väldigt dyra, som är det dumma med dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns dom i mataffärer? typ coop? Och hur mycket kostar dom? Kram :)

2013-10-27 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0