31 oktober -

Hej mina fina läsare! Jag är faktiskt hemma i Göteborg nu! Jag tog tåget redan kl halv nio idag på morgonen, precis samtidigt som Ronja åkte till sin skola. Det har varit jätte mysiga dagar i Skövde och saknar det redan. Men nu har jag lite saker att se fram emot i Göteborg med! Om ungefär två timmar så kommer Raed hit! Så jag kommer vara med honom hela dagen idag, sedan imorgon så ska jag klä ut mig och träffa massor hehe! Ska bli en riktig rolig Halloween imorgon tror jag! Sedan är det helg och då ska jag träffa männiksor och plugga tror jag! Sedan blir det skola, jag vill verkligen inte det, jag vill ha sommar igen! Pussar och kyssar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0