16 oktober -

- Bild från förra veckan - 
Hej allihopa! Jag har inte haft en bra dag idag. Jag hann inte fixa mig något idag på morgonen och enligt mig själv inte alls mått bra över mitt utseende. Jag sov inte heller speciellt bra inatt så sista lektionen idag skratta jag så mycket eftersom jag var så himla trött. Kunde inte koncentrera mig överhuvudtaget. Sedan innan sista lektionen gav Raed mig en slags "tändare" och sa att jag skulle tända den, självklart var det inte en tändare och den gav mig en elektrisk stöt istället. Ush på honom. Jag har faktiskt varit lite halv nere idag, eller skrattat massor pga att jag har varit så trött. Som tur är var sista provet/förhöret denna veckan klart och jag klarade det. Så nu ska jag verkligen bara ta det lugnt hemma och göra lite blogginlägg, duscha och svara på en intressant fråga angående avundsjuka. Pussar och kyssar!

Kommentarer
Postat av: :)

Hur är lärarna på din skola? Är dom bra, och är dom gamla eller unga? :)

2013-10-16 @ 20:27:48
Postat av: Anonym

Är hermods en chillskola eller pluggskola? :) Tycker du att undervisningarna och det verkar bra, eller tycker du att du inte lär dig så mycket på dem?
Är du inte rädd att din skola ska stängas för att det är en friskola? :s
Säg tre bra saker och tre dåliga saker med Hermods!

2013-10-16 @ 20:30:01
Postat av: Anonym

Är det nollning på din skola? Eller har ni några fester där, alltså när man böjar? Så som ex polhem och rudebeck har?

2013-10-16 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0