Två skräckfilmer från igår -

 
Smiley - Jag hade hört om denna filmen rätt mycket faktiskt! Den kommer nästan alltid upp på youtube och många av mina nära och kära hade pratat om den, men jag har aldrig hört någon som har sett den! Jag och Isabella körde på att se den iaf. Jag hade inga förväntningar av filmen eftersom jag aldrig hade hört någon se den. Jag tycker iaf den var inte alls någon bra film haha! Dock såg jag och Isabella filmen utan text som var väldigt dumt då man inte fattade allting, det var många svåra ord och dom pratade ibland väldigt otydligt. I början verkade filmen rätt så bra faktiskt, men ju mer man såg filmen började den bli överdriven. Självklart förstörde slutet allting, tror jag aldrig har varit med om ett så dåligt slut som denna filmen hade. Verkligen världens DUMMASTE OCH FULASTE slut. Ah jag blir galen på slutet av denna filmen. Nu låter det som detta är världens dåligaste film och det är den inte, den är helt enkelt OKEJ. 
 
A nightmare on Elm street 2010 - Denna filmen var faktiskt rätt så bra! Speciellt när Kellan Lutz var med dom första 10 minuterna, mums! Nä men denna filmen är bra! Mycket mycket bättre än Smiley iaf haha! Jag älskar skräckfilmer som har en bra historia och är spännande, och i denna filmen får man reda på Freddy Krueger och hur han dog osv. Inte bara det utan lite annat också! Det är ett par ungdomar som dör i "sömnen" en efter en, och man ska få reda på vad dom har gemensamt! Jätte spännande film! Dock inte så läskig, beror på om man är lätt skrämd eller inte! Dock är väll slutet..... haha ska inte säga för mycket nu! Vilken skräckfilm har ett 100% bra slut? Denna filmen kommer inte på min topplista av skräckfilmer men jag rekommenderar den verkligen stort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0