Musik jag tränar till -

Joggar/springer - 
Jag kan oftast bara springa till snabbt tempo, ganska självklart. Dock så springer jag ofta till house, dubstep eller "löjlig" musik. Med "löjlig" musik menar jag snabba gamla töntiga låtar som t.ex sång om ingeting av kobojsarna, mera mål av Markoolio eller Girlfriend av Avril Lavinge. Det är låtar jag annars nästan aldrig brukar lyssna på. Jag blir liksom glad och taggad av dom låtarna på ett speciellt sätt!
 
Styrketräning - 
Här är jag ett stort fan av Eminem! När jag är hemma själv eller på gymmet och ska göra styrketräning så lyssnar jag alltid alltid på Eminem! 
 
Allmänt på gymmet -
När jag är på gymmet så brukar jag ofta ha en kompis med mig så jag inte behöver gå runt med ett par hörlurar. Sedan brukar det ju vara musik på gymmet. Men när jag är själv och går runt på olika maskiner, cyklar osv brukar jag helt enkelt bara ha den musiken jag gillar. Speciellt dom låtarna jag blir mest taggad på eller gillar mest!
 
Stretching - 
Här är det nog ganska självklart vad man brukar lyssna på, lugn musik! Jag har en lugn lista med över 200 låtar som jag alltid sätter på när jag stretchar eller när jag ska sova!
 

Kommentarer
Postat av: Josefina

skulle inte du kunna visa lite stretch övningar?

2013-11-13 @ 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0