MIN DAG -

Hej alla läsare, om mindre än en timma är det min födelsedag!
 
Jag har haft fullt upp hela dagen idag verkligen! Idag på morgonen var jag på ett pass som var jätte bra för min kropp, sedan åt jag på subway, sedan åkte jag hem, duschade, gjorde i ordning mig, mötte Daniella vid valand, fikade med henne som var super duper mys, massor med girltalk, tog bussen hem, storstädade mitt rum, pratade i telefon med Isabella, mötte Jennifer utomhus, gick en promenad med hunden, gick hem till mig, massor med girltalk igen, pratade massor och skrattade, hon åkte hem och nu har jag pluggat lite!
 
Jag har säkert missat något nu, just det duschade innan jennifer kom hit, IGEN! Haha. 
NU SKA JAG FÖRSÖKA SOVA! Hoppas inte det blir som när man var liten.. jag kunde aldrig sova innan min födelsedag då! Dock tycker jag inte det är så speciellt längre att fylla år, lite tråkigt faktiskt!
Och jag vet att ingeting kommer slå min förra födelsedag haha!
Godatt mina fina läsare, pussar och kyssar!
 
- Bild från Oktober - 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0