Gym och plugg -

Hej alla mina hjältar!
Idag efter alla lektioner så stack jag och Tania till subway och åt. Där satt vi jätte länge och pratade och skrattade. Verkligen en jätte härlig tjej! Sedan stack vi till gymmet! Lite spontant av henne att följa med då hon lånade träningskläder av mig, som tur var hade jag extra med mig haha! Vi gymmade i mer än en timma och körde hårt på ben och rumpa idag! Så härligt! Nu har jag precis kommit hem och jag ska snabbt hoppa in i en dusch! Snart kommer Isabella hit och hon sover här inatt! Jag ska verkligen börja med min träning igen på allvar! Jag ska till gymmet igen på onsdag med Tania. Jag ska verkligen träna massor! Sedan måste måste måste jag börja sova mer!!! Helt galet vad många timmar jag inte sov på lovet! Måste ändras på! Mat äter jag väldigt nyttigt och vatten/Aloe Vera är det ända jag dricker nuförtide, så det är bra! Jag känner verkligen att min kropp mår som bäst när jag tränar, svoer och äter bra! Pussar och kyssar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0