Min dag igår - 7 Maj

Hej bloggen ! Igår var dagen jätte bra och mysig, en riktig toppen dag helt enkelt !

Först var det nationella i matte, men det kändes som det gick helt okej faktiskt.
Sedan var jag, My, Bea och Bella här hemma hos mig och vi filmade lite till vårat skol-projekt
men det slutade med att vi var ute på min takterass och solade plus dansade till hög musik haha!
Vi tog också en tur i stan och fikade och åt pannkakor här hemma hos mig med grädde och blåbär.
Efter det var det öppethus i skolan och det var faktistkt roligare än vad jag trodde.
Vi dansade med alla nior och det var premiär visning för våra musikvideos, haha yeah ! 
Sist åkte jag, Bella och massor med killkompisar och köpte pizza och sedan åkte
vi hem till Jonathan och var där några timmar. Jag orkade inte åka hem själv 
i mörkret så det slutade att jag sov hemma hos Bella.
 
Ja det var en sjukt bra och mysig dag igår, jag var verkligen på glatt humör
och var verkligen fylld av glad energi ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0