R.I.P Cory Monteith -

- Detta är lite överallt nu den hemska nyheten, kända Cory Monteith från GLEE har dött, och man är inte helt 100% säker på varför ( troligtvis av droger ). Jag blev jätte chockad och hade längtat efter en ny säsong av GLEE då jag älskar deras låtar, jag har inte följt serien med jag har tittat flera avsnitt med Isabella som är besatt av serien. Jag tycker mest synd om hans tjej Lea Michele ( som också spelar i GLEE ). Dom två skulle gifta sig om ungefär två veckor ( tror jag ) och det måste vara otroligt svårt för hennen just nu, jag hoppas allting kommer lösa sig på något sätt ändå och att han har det bra där han är nu, ingen ska behöva dö i tidig ålder. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0